Bericht m.b.t. COVID-19 uitbraak

Langs deze weg willen wij u informeren over onze dienstverlening in het licht van de COVID-19-uitbraak.

Vanwege de huidige Covid-19-uitbraak en de richtlijn om 1,5 meter afstand te bewaren tot elkaar is het voor ons vrijwel onmogelijk passingen te doen! Dit omdat we die 1,5 meter afstand tijdens een passing niet kunnen garanderen. De veiligheid voor onze medewerkers en klanten staan voorop!

Passingen zijn daarom nu niet mogelijk.

Wanneer u als klant zelf naar ROAM komt (na afspraak), dan kan dit alleen onder bepaalde voorwaarden:

*   Iemand moet natuurlijk geen klachten (ook geen milde klachten) hebben en;
*   Daarnaast moeten ze zelf de transfer naar een andere rolstoel kunnen maken (of met meegebrachte hulp).
*   Per klant wordt gekeken of het mogelijk is de afspraak door te laten gaan.
*   U mag als klant binnen in een afgesloten ruimte (kantine) wachten (daarbij wordt ieder fysiek contact vermeden en ontmoet u ook geen andere klanten van ROAM, dit is misschien minder gastvrij dan u van ons gewend bent, maar op die manier kunnen we de afspraak wel door laten gaan)
*   De overdracht van rolstoel + (indien van toepassing) Handbike vindt buiten het pand plaats.
*   U wordt als klant voorafgaand aan de afspraak nog gebeld, om te horen hoe uw situatie m.b.t. uw gezondheid is. Indien u verkouden bent of andere (milde of zwaardere) symptomen heeft, kan de afspraak NIET doorgaan en zullen wij deze helaas moeten verzetten.

Mocht in deze situatie een verandering plaatsvinden, zullen wij dit uiteraard direct met u communiceren.

Wij gaan er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u veel sterkte toe in deze tijd.